Wednesday, December 3, 2008

Don't Pay The Ransom, I Escaped!

I managed to slip away for just a moment. I'll have to talk fast and low. I can't stay long, the reindeer are hot on my trail. I am working as fast as I can, but it's slo-o-ow! I just didn't want y'all to forget me. Uh oh!!! I hear the elves. They're coming to take me away. Stand back Rudolph, I've got a staple gun and I'm not afraid to use it!

11 comments:

David said...

Clearly, you need some more of Mindy's eggnog! ;-)

Cher said...

Is that dog biting Santa? OH NO!! RUN AWAY, SANTA, RUN AWAY...TO MY HOUSE WITH YOUR BAG OF TOYS!

The Texas Woman

Moonlight Hollow Musings said...

Oh, thank goodness! You slipped out the window...just like you did in high school! Glad you got the message out to all your "peeps"! Let us know if we need to come break you out!

See you at Judy Hill's open house tomorrow. I will be easy to recognize...I will be the one with the Queen!

Malisa

Primitiques 'n Poetry said...

Who, I ask, but you, gets away with a red and pink Christmas? Fun stuff is happening in the Trash House! See you in the morning! ~Mindy

The English Cottage Collection said...

Oh, now I get it...I need Mindy's famous eggnog to get in the Christmas decorating spirit!! LOL!
~cheers, Debra

lulu Redstar & Lauri Evans said...

Whoa Rudolph!!! That is an I Dream Of Jeannie Christmas Tree, not Dolly Parton! Do you hand out sunglasses upon entering The Realm? I think you should die your hair pink for the reaminder of the season....
ox lulu
p.s. glad you like the Days...

Marie said...

Staple gun??? Your full of danger aren't ya ???LOL
Marie :)

ALVN of WhisperWood Cottage said...

What is going on down there? Are the elves carrying a white jacket? Hmmmm...

Amy

P.S. Not fair! Everyone is going to Judy Hill's. I feel so left out!

debi said...

OMG...I am laughing so hard I swear I am going to pee in my big girl panties!!!! Now, when ya'll are finished there, jumb in that sleigh of yours and get yourself and those cute elfs down here to finish my house!!!

xo...deb

thedomesticfringe said...

Cool pink tree...my daughter wants one. I think I'll get one for her room next year.

Shannon @ Silver Trappings said...

And I love this post! You are hysterical!

Shannon